ROTAUF | Customer Service & Information
Purchase on invoice
Free Shipping & Exchange
Delivery in 2 Working Days

Free shipping

Take advantage of our free delivery service. Once your order is received and checked by us, the product will be packed and handed over to the delivery company. After the shipment you will receive an email with your order details. Please note that a P.O. Box delivery is not possible. However, you can have your product delivered to another address (for example, at work). Just click on the option "Delivery to another address" when you enter your account details. Shipping to Switzerland only: 2-3 days.

Try @ home

Simply check and test the products you have ordered at home. You have two weeks before your final purchase decision.

If the product does not meet your expectations, we will take it back and refund 100% of the purchase price. Returns are of course free of postage.

Please note that we cannot take back the product if it has been damaged in any way or shows signs of use. The same applies to the product that is not returned complete.

For returns and refunds please contact us at the following email address: info@rotauf.ch

2 years warranty

We hope you continue to enjoy our high quality, intricate designs and carefully engineered products. However, should you find a defect, simply contact us at: info@rotauf.ch

We emphasize our commitment to quality with a 2-year warranty on all our ROTAUF products.

FAQ

Wie pflege ich meine ROTAUF-Kleidung?

- Tour Serie & Ultraleichte Jacke 2

- Ultraleichte Jacke

- Isolationsserie

-  Merino-Serie


Wie finde ich die richtige Größe der Kleidung?

Unsere Größentabellen helfen bei der Auswahl der Jacken und Hosen, die passende Größe zu finden.

Größentabelle herunterladen


Wie viel kostet Versandkosten?

Handhabung und Versand sind KOSTENLOS.


Wie viel für Umtausch und Rückgabe?

Umtausch und Rückgabe sind KOSTENLOS


Wie lange dauert die Lieferzeit?

2-3 Werktage


Welche Zahlungsarten akzeptieren Sie online?

Folgende Zahlungsmöglichkeiten stehen zur Verfügung:

- Rechnung

- Kreditkarten

- Paypal


Wie mache ich eine Rückgabe oder einen Umtausch?

Bestellungen von ROTAUF-Kleidungsstücken werden in einem wiederverschließbaren Karton geliefert - ein Rücksendeetikett ist im Lieferumfang enthalten. Bitte schreiben Sie Ihre Rücksendeadresse darauf, kleben Sie sie auf den Karton und senden Sie sie kostenlos per Post zurück.


Wie viel Zeit muss ich zum Auschecken der Produkte aufwenden?

You have up to 14 days. During this period exchanges and returns are POSTAGE FREE. Please note: The returned goods must be in perfect condition. A perfect condition implies also that the tags are still properly attached to the products. For further information about returns and exchanges, please refer to our GTC.


For a return, how and when do I get my money back?

After we have received and checked the goods we will refund the amount within 15 days in the same way as received. Orders on bill can be paid after the two-week try-at-home period and final decision to purchase.


What benefits do I have from an account at ROTAUF?

- Check the status of current orders

- Check the history of your orders

- Update account information

- Change your password

- Save your shipping addresses for family and friends, as well as the billing addresses


My online order was not confirmed by email, has it been registered anyway?

Once you have submitted your order, you will automatically receive a confirmation via email. If this is not the case, please contact us by email info@rotauf.ch or phone 081 511 23 27.


How can I include ROTAUF products to the range of my sports store?
Very happy to hear that. Please leave a note at info@rotauf.ch.


An wen kann ich mich wenden, wenn bei meiner Bestellung ein Problem auftritt?
In Ihrem persönlichen Konto sollten Sie immer eine aktualisierte Übersicht über den Bestellstatus haben. Bei Fragen oder Problemen mit Ihrer Bestellung kontaktieren Sie uns bitte per E-Mail: info@rotauf.ch .


Ich habe noch eine Frage oder einen Vorschlag.

Bitte senden Sie es uns per E-Mail an info@rotauf.ch oder rufen Sie uns unter 081 511 23 27 an. Wir helfen Ihnen gerne weiter.